Totaal anders in
Dagelijks onderhoud
Een huurder moet eenvoudig een reparatieverzoek kunnen indienen. Dit kan via één centrale plek of een automatische digitale koppeling, die rechtstreeks in ons systeem belandt. Zo kun je erop vertrouwen dat verzoeken snel en correct worden afgehandeld.
Onderdeel van het totaalplaatje
Het totale proces, van het indienen van een reparatieverzoek tot de uitvoering, verloopt uiterst zorgvuldig. Dat geldt ook voor de facturatie. Met ons gespecialiseerde softwarepakket, dat totaal is afgestemd op onze werkwijze. Onze opdrachtgevers kunnen gebruikmaken van een eigen portaal, waarmee ze altijd een duidelijk overzicht behouden.
Wij werken nauw samen met onze eigen vakmensen, zoals asbestsaneerders, slopers, schilders, loodgieters, elektriciens en schoonmakers. Daardoor houden we de lijnen kort en kunnen we efficiënter werken.
Continue verbeteringen
Inspectie van woningen
We starten met een persoonlijke intake. Tijdens deze persoonlijke intake documenteren we alle informatie in ons digitale systeem. Van alle werkzaamheden en kwaliteitscontroles maken we een rapportage, waarin ook de ervaringen van bewoners worden meegenomen. Door deze data te bundelen, kunnen we processen continu verbeteren en kosten verlagen. Hierdoor zijn zowel de bewoners áls de opdrachtgevers altijd op de hoogte.
Met ons klantportaal, waar je direct toegang hebt tot relevante informatie, kun je snel afspraken maken en deze direct inplannen. De afspraken komen meteen in ons systeem, zodat we efficiënt werkzaamheden kunnen bundelen en meerdere taken aan één adres kunnen koppelen.